diumenge, 20 d’abril de 2014

Bona Pasqua a tothom!



SI CRIST NO HAGUÉS RESSUSCITAT...
§ Tindria dret a protestar de la vida i maleir la mort.
§  Podria tancar-me en mi mateix i cercar la vida només en el que més m’agradés.
§  Podria creure que és de tontos ser pobres, que és estúpid perdonar i de bojos estimar els qui ens ofenen.
§  Em rebel·laria contra l’absurditat de la mort de tants innocents.
§  No em faria res emprar la violència com a mitjà per aconseguir i mantenir el poder.
§  Em faria esclau del diner i el cercaria com a única solució als meus problemes.
§  Maleria el dolor.
§  No se m’acudiria comprometre la meva vida com a monitor, animador o catequista.

PERÒ PERQUÈ CRIST HA RESSUSCITAT...
§  Crec en la vida i en la seva victòria sobre la mort.
§  Crec que l’amor és més fort que l’odi.
§  Crec que l’amor pot vèncer l’egoisme.
§  Crec que estimar és oblidar-se d’un mateix i desviure’s pels altres.
§  Crec que donar la vida per Déu és una riquesa.
§  Crec que Jesús ha donat la seva vida per mi.
§  Crec en el poder del perdó.
§  Crec que la mort no és la fi, sinó el pas cap a la Vida.
§  Crec que Déu no vol el patiment ni el sofriment de ningú i que per això m’ha posat a mi en aquest món.
§  Crec que puc viure renovant-me, formant-me, treballant per un món nou.
§  Crec que el Regne de Déu és ja entre nosaltres.
§  Crec que les generacions que m’ha precedit, els meus pares, avis, catequistes, monitors i professors, i també tota l’església, m’ha deixat en herència aquest gran tresor.
§  Crec que és Pasqua, i crec en l’esperança, en la vida, en la humanitat, i que tots som fills d’un mateix Pare.
PER AIXÒ AVUI, AMB SENZILLESA, US DESITJO UNA FELIÇ PASQUA
Celebració de la Pasqua de les comunitats del Putxet, Igualada i Sabadell - 20/04/2014