dimecres, 18 de setembre de 2013

Només falten tres dies per a l'ordenació

En Carles no us ho dirà, però comença a estar nerviós. Li està sortint part del dret que va estudiar, però pel costat més fosc. Per exemple, avui s'ha adonat de que aquest blog l'estant seguint força persones, perquè li comenten i li fan broma, i m'ha enviat un missatge dient "La gent vinga a enviar-me missatges perquè miren el blog. No cal que ho publiquis tot". Aquí ho teniu, li ha sortit el "ramalasso de tv13 o d'intereconomia" intentant, com qui no vol, censurar la llibertat d'opinió. ( fixeu-vos bé en la paraula oPINIó).
Doncs res, jo ni cas. Li he respost: "ës la primera crónica rosa que faig en la meva vida i m'ho estic passant pipa".
Així que ja sabeu, si teniu alguna anècdota aquestes dies, m'ho feu saber.
Ara està ben embolicat amb preparatius, fotocòpies, pica-pica, encàrrecs i moltes altres coses, però de moment ens n'anem sortint.
Demà té la darrera entrevista amb el bisbe Sebastià, per acabar de lligar-ho tot. Si tot va bé demà a la tarda ja es fotocopiarà el llibret de la celebració. Per Balmes també estan ultimant detalls: taules pel pica-pica, cadires per a tothom, megafonia!  Vaja, que no estem precisament avorrits.
Bé, paro que si no el Carles em renyarà.
Apa, seguim en contacte.